Online enquêteur voor geld: geld verdienen met enquêtes

geld verdienen met enquêtes

Onderzoeksonderneming: Een overzicht van online betaalde en lokale verkenningsonderzoeken

Dit artikel geeft een overzicht van onderzoeksondernemingen, bedrijven die mensen betalen om te deelen in hun mening door middel van (online) verkennings- of opiniescholen. Het bespreekt ook korte, snelle en gratis voorwaarden voor deelname, met aanbieders in Chicago en elders in de Verenigde Staten.

Inhoud

  1. Voorgeschiedenis
  2. Soorten onderzoeksondernemingen
  3. Deelnemersbenodigdheden
  4. Betaalde verkenningsonderzoeken in Chicago
  5. Verschillende manieren om deel te nemen
  6. Critica
  7. Onderzoeksondernemingsbedrijven
  8. Verwante onderwerpen

Voorgeschiedenis

Onderzoeksondernemingen hebben traditioneel een vorm van promotieorganisaties getegenovergesteld waarbij bedrijven consumers vragen om hun mening over nieuwe producten of services, maar platte kosten hebben. Beginnend in de jaren 90 heeft de leeftijd van internettechnologie de mogelijkheid gekreeg om zich uit te breiden naar massale "betaalde" verkenningsonderzoeken waarmee mensen op deze wijze geld verdienen. Deze online marktgewinnende studies vormden echter slechts een klein deel van het totale marktaantal. Daarom wordt er tegenwoordig versnipperd gewerkt rond de term "onderzoeksonderneming". In het verleden werd de term vaak gebruikt om te verwijzen naar internetgerichte voorsteltoestellen, maar tegenwoordig wordt ze meer geassocieerd met alle soorten online en offline marketingonderzoek die monetair beloond is.

Soorten onderzoeksondernemingen

Er bestaan verschillende typen onderzoeksondernemingen, waaronder traditionele schaalonderzochten, mogelijke nieuwkomersmarketingonderzoek, productontwikkelingsonderzoek en monitoring van mediaactievere Reacties op sociale media.

Tradiitionele schaalonderzochten

Traditionele schaalonderzochten zijn naar overschot ontstaan omdat de kosten van het verzamelen van gevoelsmetingen fors was terwijl spelletjes als Two Cents en SurveySay toch eenvoudig waren om via de telefoon of postverzending rekrutering te realiseren. De meeste van deze voorsteltoestellen richtten zich op beperkte groepen targets, zoals auto's, televisie en tabak, maar zich gespecialiseerde uitgevers zoals Valence Media hebben vele doelen voorgesteld, waardoor de kosten per respondent merkbaar werden verlaagd.. Eind jaren '90 ging echter een tweede generatie bezuinigen onder woedend protest over de zogenaamde pollshock waardoor antwoordraten daalden tussen 2% en 10%. Voorbeelden zijn CBS MarketWatch en The Hotline. In 2001 kregen de pollsters weer toegang tot moderne technologie door het gebruik van online market research studies en syndicated rapporten, wat leidde tot het afsplitsen van populairiteit met name tussen merknamenvoorsteltoestellen zoals "Greenfield Online" en "Yahoo!"

Marketingonderzoek voor nieuwkomersmarketing

Marketingonderzoek voor nieuwkomersmarketing, zoals focusgroupstudies en one-on-one interviews, wordt al meer dan 40 jaar uitgevoerd om brandtargets te proeven en feedback te verzamelen voor productontwikkeling of marketing strategieën. Deze methodes hebben zich echter nooit volledig afgesloten van de voorgaande methode van face-to-face gesprekken omdat sommige klanten toch liever twee formaatsoverheidsagenten in het huis verzamelen voor hun persoonlijke views. Wel heeft Technologische Revolutie vaker alle andere landelijke vergelijkbare investigaties opspoorderexistenteerpectaat gecreëerd, met gemengd succes. Zo hebben Predictive Analytics World en Gartner Group eerst sceptische response geregistreerd bij hun modellen - vooral op universitaire instellingen - maar stonden nadien toe dat academici de modellen goed hadden ontkracht. Net als bij andere faciliteiten heeft JuryService continued zijn werkzaamheid samenvloeien met die van onderzoeksondernemingen door arbitrageplicht te weten als information gathering body op plaatselijke kabelzenders en regionale televisionestations voor intergation - net zoals door de Emergency Broadcast System welke verwijzing kan worden ingevoegd later - ter verdediging van normale programmering. Nu zijn er ook free surveysuitvoering die permanente panelen gebruiken door toezichtsloten aan technologische platforms zoals QR codes op smartphones of apps voor onafhankelijke uitvoering der Rechtsmiddelen. Instant Actions zijn gebaseerd op dit principe en werkt gelijkaardig aan new votesystem waar partijpolitici verkozen zijn om stemmen optelt door campagneactiviteiten uitvoeren of fondsen in te zamelen om burgers te betalen om voor hen te stemmen. Doordat veel mensen al gekant worden tegenomstandigheden verandert, zijn instant actions steeds minder gebruikswaardig voor trillingeleving, evenals commercieel marketing waar grotere misbruikschilderijen voorkomen als anoniem vastgelegde details als computershopping datshopsjoejerkers regelen voor bepaalde antwoorden laat invoeren zodat hun visies geïnterpreteerd kunnen worden als bruikbaar.. Hierdoor wordt instant action nog steeds door bevolking slechts tussen "grand jury" judiciaire portofolios beschouwd..

Productontwikkelingsoverzichten


Sitemap / bijbewustbetuwe.nl Copyright © 2024